ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ (ବଡ଼ ଖବର ବ୍ୟୁରୋ): ଦିଲ୍ଲୀରେ ଅସହ୍ୟ ଗରମ। ଘରୁ ବାହାରିବା ମୁସ୍କିଲ। ଏହାରି ଭିତରେ ଲୋକେ ଜରୁରୀ କାମ ପାଇଁ ବିମାନରେ ଯିବାକୁ ପସନ୍ଦ କରୁଛନ୍ତି। ହେଲେ ବିମାନ ୨୪ ଘଣ୍ଟା ବିଳମ୍ୱ ହେବା ସହ ଏଥିରେ ଏସି ସୁବିଧା ନଥିବା ଅଭିଯୋଗ କରିଛନ୍ତି ଯାତ୍ରୀ। ଏୟାର ଇଣ୍ଡିଆରେ ଯାତ୍ରା କରିବାକୁଥିବା ଅନେକ ଯାତ୍ରୀ ହଠାତ୍‌ ବେହୋସ ହେବାକୁ ଲାଗିଲେ। ଘଟଣାହେଲା ଏୟାର ଇଣ୍ଡିଆର ଫ୍ଲାଇଟ ଏଆଇ ୧୮୩ ଗୁରୁବାର ମେ ୩୦ ଠିକ ୩ଟା ୨୦ ମିନିଟରେ ଦିଲ୍ଲୀରୁ ସାନ ଫ୍ରାନ୍ସିସକୋ ଅଭିମୁଖେ ଯାତ୍ରା କରିବାର ଥିଲା। ହେଲେ କିଛି ଘଣ୍ଟାର ବିଳମ୍ବ ପରେ ଶୁକ୍ରବାର ଅର୍ଥାତ୍‌ ୩୧ ମେ’ ସକାଳ ୧୧ଟାରେ ଦିଲ୍ଲୀରୁ ପୁଣି ବିମାନଟି ଉଡିବାର ଥିଲା। ପାଖାପାଖି ୮ ଘଣ୍ଟା ଅପେକ୍ଷା କରିବା ପରେ ଯାତ୍ରୀମାନେ ଜଣକ ପରେ ଜଣେ ବିମାନ ଭିତରେ ବେହୋସ ହେବା ଦେଖିବାକୁ ମିଳିଥିଲା। ପରେ ଏମାନଙ୍କୁ ବିମାନରୁ ଓହ୍ଲାଇ ଦିଆଯାଇଥିଲା।

ଜଣେ ସୋସିଆଲ ମିଡିଆ ୟୁଜର ଏକ୍ସରେ ଏହା ସହ ଜଡିତ ଏକ ପୋଷ୍ଟ ଶେୟାର କରି କହିଛନ୍ତି ଯେ ଦିଲ୍ଲୀ ବିମାନବନ୍ଦରରେ ଲୋକମାନେ ବିମାନରେ ଚଢିଥିଲେ ଏବଂ ଏୟାର କଣ୍ଡିସନର ବିନା ବସିବାକୁ ପ୍ରସ୍ତୁତ ହୋଇଥିଲେ। ଅନେକ ଯାତ୍ରୀ ଚେତାଶୂନ୍ୟ ହେବା ପରେ ବିମାନ ଛାଡିବାକୁ ଅନୁମତି ଦିଆଯାଇଥିଲା। ସେ ତାଙ୍କ ପୋଷ୍ଟ୍‌ରେ କେନ୍ଦ୍ର ବେସାମରିକ ବିମାନ ଚଳାଚଳ ମନ୍ତ୍ରୀ ଜ୍ୟୋତିରାଦିତ୍ୟ ସିନ୍ଦିୟାଙ୍କୁ ଟ୍ୟାଗ୍ କରି ସମଗ୍ର ଅସୁବିଧାକୁ ଅମାନବୀୟ ବୋଲି କହିଛନ୍ତି। ତାଙ୍କ ପୋଷ୍ଟର ଜବାବରେ ଏୟାର ଇଣ୍ଡିଆ ତାଙ୍କୁ “ଯାତ୍ରୀମାନଙ୍କୁ ଆବଶ୍ୟକ ସହାୟତା” ପ୍ରଦାନ କରାଯିବ ବୋଲି ଆଶ୍ୱାସନା ଦେଇଛି। ଏହି ବ୍ୟାଘାତ ହେତୁ ଆମେ ପ୍ରକୃତରେ ଦୁଃଖିତ। ଦୟାକରି ନିଶ୍ଚିତ ହୁଅନ୍ତୁ ଯେ ଆମର ଦଳ ବିଳମ୍ବକୁ ଦୂର କରିବା ପାଇଁ ସକ୍ରିୟ ଭାବରେ କାର୍ୟ୍ୟ କରୁଛି ଏବଂ ଯାତ୍ରୀମାନଙ୍କୁ ଆବଶ୍ୟକ ସହାୟତା ପ୍ରଦାନ କରିବାକୁ ଆମେ ମଧ୍ୟ ଆମ ଦଳକୁ ସଚେତନ କରୁଛୁ ବୋଲି ଏୟାର୍‌ ଇଣ୍ଡିଆ ତା’ର ପୋଷ୍ଟ୍‌ରେ କହିଛି।

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *